Shadowhunters bookmark

Hello!
"Dary Anioła" i okalające serie to książki, do których mam ogromny sentyment, choć nie wiem, czy można mieć go do rzeczy, która ciągle się ukazuje. Nie to jest jednak dzisiaj ważne. Dziś ważna jest zakładka do książek ze znakiem Anioła. 

Dość późno, biorąc pod uwagę moje uczucie względem książek Cassandy Clare, wpadłam na pomysł, że znak Anioła to idealny projekt do wyszycia. Być może podświadomość dawała mi znaki, bo okazało się, iż nie będzie to proste zadanie. W internecie nie znalazłam przykładu czy schematu, który bym mnie satysfakcjonował więc postanowiłam wzór narysować. Początkowo zabrałam się za to entuzjastycznie. Szybko mi przeszło. Ten kształt jest bardzo niewdzięczny choć ładny. Ale się uparłam i rysowałam dalej. Zasadniczo kreśliłam krzyżyki jak szalona, a potem ścierałam je jeszcze bardziej zapamiętale. Nawet Mama się dziwiła mojemu zaangażowaniu. Aż w końcu, po jakimś tygodniu i niezliczonej ilości poprawek - narysowałam. 

Samego wyszywania prawie nie pamiętam, poszło wyjątkowo sprawie.
Na pierwszym zdjęciu widać wzór, a sama zakładka jest jeszcze niezszyta. Na dwóch niżej jest gotowa.




Niech Anioł będzie z Wami i nie da Wam zasnąć dopóki nie przeczytacie jeszcze jednego rozdziału. Albo trzech. Ewentualnie ośmiu.
LOVE, M