Statystyka

Hello!
Kocham podsumowania, całkiem lubię statystyki więc zaraz przekonany się jakim oglądaczem anime jestem.

 Victor niekoniecznie dokładnie ma wiele wspólnego z tematem notki (bo "Yuri On Ice" wychodzi w obecnym sezonie więc jeszcze nie jest dodane do statystyki), ale stało się coś nieprawdopodobnego i obrazek, który widzicie to moja nowa tapeta. Po roku i 4 miesiącach bycia wiernym "Hotarubi no Mori e", czyli odkąd mam laptopa, zdecydowałam się zmienić tło pulpitu. Nie pisałabym o tym, ale byłam całkiem pewna, że nigdy przenigdy tego nie zrobię. Ale nie ma nic piękniejszego od Victora w długich włosach i wianku. Niebieskim, który mu tak podkreśla wyjątkowo ładnie pokolorowane oczy.

 To kolejny cudowny post typu: miałam mnóstwo frajdy robiąc go, ale było to bardzo, bardzo czasochłonne i tak na prawdę niezbyt wiele z niego wynika, chociaż zapraszam do przeczytania podsumowania na samym dole.

Ta część na podstawie danych z animezone.pl

Typ widowni
- shoujo IIIIIIIIIIIIIIIIIII - 19
- seinen IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 33
- shounen IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 35
- ecchi IIIIII - 6
- bishounen IIII - 4
- shounen-ai IIII - 4
- josei II - 2

Rok produkcji
- 2003 I - 1
- 2004 I -1
- 2005 I - 1
- 2006 III - 3
- 2007 I - 1
- 2008 IIIII - 5
- 2009 III - 3
- 2010 IIIIIII - 7
- 2011 IIIIIIII - 8
- 2012 IIIIIII - 7
- 2013 IIIIIIIIII - 10
- 2014 IIIIIIIIIIIIIII - 16
- 2015 IIIIIIIIIIIIIII - 16
- 2016 IIIIIIIIIIIIIII - 16

Wiek widowni:
- 13+ IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 44
- 16+ IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 42
- 18+ III - 3

W przypadku Tokyo Ghoul są dwie wersje wiekowe: ocenzurowana 16+ i nieocenzurowana 18+, ja ogladałam tę drugą więc tak policzyłam, ale zaznaczam.

Gatunki natomiast był liczone na podstawie danych z shinden. Jedno anime mogło mieć kilka dlatego cyferek jest tak dużo.
Tajemnica IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 28
Fantasy IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 26
Romas IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 22
Męski harem IIIII -5
Dramat IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 27
Nadprzyrodzone IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 48
Okruchy życia IIIIIIIIIII - 11
Akcja IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 49
Szkolne IIIIIIIIIIIIIIIIIII - 19
Komedia IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII -25
SciFi IIIIIIIIIIIIIIIII - 17
Przygodowe IIIIIIIIIII - 11
Steampunk II - 2
Kryminalne IIIII - 5
Horror IIII - 4
Psychologiczne IIIIIII - 7
Ecchi IIII - 4
Sportowe II - 2
Thriller IIIII - 5
Magia IIII - 4
Harem III - 3
Historyczne II - 2
Shounen-Ai IIII - 4
Cyberpunk II - 2
Muzyczne I - 1
Wojskowe IIIIII - 6
Mecha IIII - 4
Sztuki walki I - 1

Ilość odcinków:
10 II - 2
11 IIII - 4
12 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - 36
13 IIIIIIIIIIIIIIII - 16
22 IIII - 4
24 IIIIII - 6
25 IIIIIIIII - 9
26 I - 1
103 I - 1

Plus drugi sezon DRRR miał 36 odcinków, ale podzielony był na 3 części więc zasadniczo po 12, ale nie doliczyłam tego do krótkich serii.  

Podsumowując: jestem co najmniej trzynastoletnim chłopcem, który obejrzał po 16 anime wyprodukowanych w ciągu ostatnich 3 lat i najprawdopodobniej miały po 12 odcinków i łączyły w sobie akcję, nadprzyrodzone (cokolwiek dokładnie kryje się pod tym ładnym i przypuszczalnie dość pojemnym znaczeniowo słowie) i tajemnicę. 

Oczywiście to taka zabawa, muszę się też przyznać, że nie zwracałam szczególnej uwagi, czy opisy (szczególnie gatunków) zgadzają się ze stanem faktycznym, czyli tym co dostajemy w anime, a czasami sama byłam zaskoczona co do przypisania gatunkowego niektórych tytułów.

Pozdrawiam, M